Magisteritzako ikasle baten bloga da hau.

Hementxe ikusiko dituzue hezkuntzarekin zerikusia duten: artikuluak, albisteak, bideoak ... Baina lasai oraindik hasi berria naiz mundu honetan, beraz, pazientzia apur bat eskatzen dizuet.

2012/09/26

HEZKUNTZA KANPAMENDU SAHARAUIETAN



Kaixo berriro!

Hemen usten dizuet aurkezpen bat hezkuntza kanpamenduetan azaltzen duena.

Zorionez, oso ondo ezagutzen dut herri saharuia eta orain deal 3 urte kanpamenduetan egon nintzen eta lehenengo pertsonan ezagutu nuen haien esperientzia. Haiek errekurtso eta egoera oso prekarioan bizi arren, kanpamenduetako ume guztiek eskola joaten dira eta derrigorrezko hezkuntza bukatzen dute.

Bestaldetik basamortuan ikusmen arazoak dituzten haur asko daude batez ere eguzkiak sortarazikoak eta horregatik ume itsuentsako eskola ere badago.

Espero dut bideo honekin hobeto ulertzea Sahara Herriaren egoera eta hezkuntza.

Sahara hurra!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario